VETERANIICS.IDLE.RO 1.6 Public server
[TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată Untitl12
VETERANIICS.IDLE.RO 1.6 Public server
[TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată Untitl12
PortalPortal  AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi
 

 [TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj

ProWarz
Administrator

Rang: Administrator
Membru: ProWarz


Mesaje Mesaje : 179
Varsta Varsta : 27
Localizare Localizare : Odobesti

[TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată Empty
MesajSubiect: [TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată   [TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată Icon_minitimeMar Ian 24, 2012 12:28 pm

Aplicând o textură la o suprafaţă plată sau aplicarea categorică a unei texturi peste o imagine de ansamblu (ca un mijloc de a-l îmbătrâni sau degrada) sunt lucruri simple. Aplicarea realistă a unei texturi pentru o suprafaţă inegală este mult mai “mâinele pe” (mai mult decât suprapunerea pur şi simplă a unei texturi şi schimbarea modul de amestecare).


Imaginea finală
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Pasul 1
Treaba număru unu, ca şi întotdeauna, este punerea în comun a activelor dumneavoastră. Am luat bărbatul după iStockphoto de aici şi scoarţa de copac (curtoazie a lui K. Tuck) după stock.xchng de aici.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 2
Decupează faţa folosind Pen tool (setează Paths nu pe Shape Layers). Decupează şi inserează în pânza ta goală (1562 x 1172 pixeli la 300dpi). Deschide imaginea cu scoaţa de copac şi pune-o în documentul de lucru. Redimensionează şi roteşte documentul ca şi în imaginea de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 3
Foloseşte Clone Stamp tool pentru a umple restul texturi. Evită cu uşurinţă repetiţiile de recunoscut în textură ca şi cele circulare. Scoate-le afară. Eu am folosit un brush moale de 200 pixeli pentru a face acest lucru.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 4
Închide vizibilitatea layerului cu scoaţa (apasă clic pe iconiţa cu ochi de lângă thumbnail-ul layerului pentru a face acest lucru). Dute la paleta Channels, selectează canalul cu cel mai bun contrast şi duplică-l într-un nou document.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 5
Aplică un Gaussian Blur de 2 pixeli la noul document şi după aceea ajustează Levels ca şi în imaginea de mai jos. Salvează-l ca şi “Displace.psd”.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 6
Reselectează canalul “RGB” (aşa că toate canalele sunt selectate şi acuma imaginea este înapoi la culoarea ei) şi dute înapoi la paleta Layers. Fă layerul “Scoaţă” vizibil şi selectează-l. Dute la Filter > Distort > Displace. Setează dimensiunea la Horizontal şi la Vertical pe 1 (sau încearcă alte valori), selectează Stretch To Fit şi Repeat Edge Pixels. Setează Blend Mode al acestui layer pe Multiply. Poţi vedea cum este distorsionată asupra unor părţi ale feţei.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Nu a fost pusă în locul potrivit aşa că mută layer-ul “Scoarţă” în jos până când distorsiunile se potrivesc cu faţa. Utilizaţi aceast antirid (încercuită) ca un ghid de unde să-l puneţi.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 7
Duplică layerul “Scoarţă” de două ori. Setează un layer pe Multiply cu opacitatea de 100%. Setează celălalt layer pe Normal cu opacitatea la 40%. Poziţia ierarhia layerelor ca şi în imaginea de mai jos.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 8
Ctrl+Clic pe layerul “Faţa” pentru a crea o selecţie. Selectează layerul cu scoarţa pe Normal cu opacitatea la 40% şi dute la Layer > Layer Mask > Reveal selection. Repetă acest lucru şi pentru layerul cu scoarţa setatp pe Multiply. Zoom 300% şi folosind Pen tool trasează în jurul ochilor şi guri o cale. Adaugă o margine dură în vârful guri. Apasă Ctrl+click pe thumbnail-ul Path (cărare) pentru a crea o selecţie.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Pasul 9
Selectează thumbnail-ul mască a layerului cu scoarşa pe Normal şi cu opacitatea la 40% pentru a lucra direct pe mască. Selectează negru ca şi culoare de fundal şi după sterge selecţia pentru layerul mască. Repetă acest proces şi pentru layerul cu scoarţa pe Multiply.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 10
Dute la Layer > New Adjustment Layer > Curves şi setează cum vezi mai jos. După aceea umple masca layerului de ajustare cu negru astfel încât efectele să nu fie vizibile.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 11
Închide vizibilitatea layerelor cu scoarţă şi folosind Pen tool, trasează o cale în jurul marginilor dure pe care vrem să le mascăm. Fundul nasului şi linile obrazului sunt nişte exemple bune. Ctrl+ Clic pe thumbnail-ul Path (cărare) pentru a crea o selecţie din acea cale.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 12
Selectează un brush moale (Hardness la 0%), încărcat cu alb ca şi culoarea foreground-ului şi setează opacitatea la 16%. Pictează direct pe layerul mască. Apasa Ctrl+H pentru a ascunde selecţia, dacă vă ajută. Trasează peste de câteva ori, aplicând mai multe surse de umbră şi mai puţine după ce aţi primit mai mult din umbră mai dură.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 13
Desenează în jurul altor caracteristici care produc linii dure, cum ar fi buza de jos. Desenaţi umbre în acelaşi mod.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 14
Crează o selecţie pentru layerul “Faţă” apăsând Ctrl+clic pe thumbnail-ul layer-ului. Trage toate umbrele în …
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 15
… Schimbă dimensiunea brush-ului la o dimensiune corespunzătoare a zonei pe care o tratezi. În jurul buzelor de exemplu, foloseşte un brush mic.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 16
Închide vizibilitatea layerelor “Scoarţă” pentru a vedea zonele corespunzătoare umbrelor. Poţi să continui să lucrezi pe mască cu faţa văzută. Am schimbat între lucrul cu “Scoarţa” vizibilă şi invizibilă.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 17
În ordine pentru a înmuia sau şterge orice umbră de care nu eşti fericit, schimbă culoarea brush-ul pe negru şi desenează pe mască în acelas fel ca şi înainte. Continuă să lucrezi pe mască până când obţi ceva bun.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 18
În timp ce desenezi peste mască, ar trebui să schimbi dimensiunea brush-ului şi opacitatea pentru a se potrivi cu umbra. Pentru o umbrp mare şi gradata vei avea nevoie de un brush de 300 pixeli şi cu opacitatea la 16%, tot drumul până la 18 pixeli şi crescând opacitatea pentru a se potrivi. În final aplica un Gaussian Blur de 0.6 pixeli pentru layerul cu masca de ajustare curbe (curves) pentru a înmuia marginile dure.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 19
Duplică layer-ul “Scoarţă” care stă sub layer-ul “Faţă“. Setaţi-le astfel încât acestea sa fie la fel ca şi layerele cu scoarţa din vârf, unul pe Normal cu opacitatea la 40%, unul pe Multiply cu opacitatea la 100%. După sub cele două layere crează un nou layer şi umple-l cu C=61%, M=66%, Y=66% şi K=62%.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 20
Crează o selecţie a layer-ului “Faţă” (Ctrl+Clic pe thumbnail-ul layer-ului ) şi dute la Select > Inverse. După dute la Select > Modify > Expand. Dă-i o expansiune (expansion) de 1 pixel. Selectează masca layer-ului de ajustare curbe (curves) şi umple selecţia cu negru de 20%.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 21
Crează o selecţie de la Ochi/Calea guri pe care ai făcut-o mai devreme. Adaugă câteva umbre desenând pe masca layer-ului de ajustare curbe.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 22
Pentru a fuziona mai mult elemente împreună şi pentru a grada imagine, adaugă un layer de ajustare Curves şi unul Hue/Saturation în vârful ierarhiei layerelor.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Pasul 23
Aplatizează imaginea ducându-te la Filter > Liquify. Selectează Bloat tool şi setează aproximativ ca şi în imaginea de mai jos. Vrem o calitate 3D la zonele cum ar fii obrajii, nas-ul şi fruntea. Selectează o dimensiune a brush-ului adecvată pentru fiecare dintre acele zone şi apasă clic în fiecare zonă de cateva ori, mai degrabă decât glisarea brush-ului împrejur.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Concluzie
Poţi, dacă doreşti să mai adaugi cateva efecte reale cum ar fii frunze şi gândaci. Aceastp tehnica lucreazp pentru aplicarea oricărei texturi pe orice suprafaţă, de exemplu ai putea să faci o noua marcă Mercedes SLK ruginită şi nituită, sau să creezi caşi de piele. Simnte-te bine în timp ce perfecţionezi ambarcaţiunea ta. Poţi vedea imaginea finală mai jos sau poţi vedea versiunea largă dacă apeşi clic pe imaginea de mai jos.




test
https://veteraniics.forumgratuit.ro
 

[TUTORIAL]Cum să aplici o textură pe o suprafaţă denivelată

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

 Subiecte similare

-
» [TUTORIAL]Efect Text Electric
» [TUTORIAL]Tinta la awp
» [TUTORIAL]Cum sa ai tinta mica
» [TUTORIAL] Efect Warrior in photoshop
» [TUTORIAL]Cum sa-ti maresti viteza la net cu 20% la windows XP

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
VETERANIICS.IDLE.RO 1.6 Public server  :: VeteraniiCS - Servicii Free :: Diverse tutoriale-